Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) pripravila v spolupráci s mestom Bratislava a Bratislavským samosprávnym krajom (BSK) novú reklamnú kampaň, ktorej cieľom je podporiť cestovný ruch. Finančne prispelo aj Ministerstvo hospodárstva. Výsledkom spolupráce je propagačný spot, dokument, DVD nosiče, dizajn manuál, turistický sprievodca (bedeker), databanky fotografií a billboardy.
Propagačný reklamný spot sa v dňoch 18. až 25. marca vysielal na americkej spravodajskej stanici CNN. Jeho cieľom bolo propagovať hlavné mesto Slovenskej republiky a celý bratislavský región a podporiť incomingový cestovný ruch. Okrem spotu bol pre potreby mesta vytvorený aj dokument o Bratislave a BSK, ako aj prezentačné dátové nosiče o meste a kraji.
SACR tiež spustila billboardovú kampaň. Billboardy boli umiestnené na hraničných priechodoch s Rakúskom, Maďarskom, Českom a Poľskom. Billboardová kampaň bude realizovaná aj v Rakúsku, konkrétne vo Viedni a v okolí letiska Schwechat.
Bližšie informácie o spolupráci SACR, mesta Bratislava a Bratislavského samosprávneho kraja nájdete v tlačovej správe na stránke SACR.
Zdroj: SACR podporuje propagáciu cestovného ruchu Bratislavského samosprávneho kraja a Bratislavy
Zaujimave.. ale oficialny klip propagujuci slovensko sa mi paci viacej